Tinerete fara batranete

FrumuseteLeave a Comment on Tinerete fara batranete

Tinerete fara batranete

Ai si tu un cuvant de spus cand vine vorba de efectele trecerii anilor! Benessere iti propune cateva strategii anti-aging, usor de urmat

E bine de stiut ca putem controla in mare masura felul in care corpul nostru evolueaza. Si ca unii dintre noi isi arata varsta mai usor decat altii. Citeste mai departe si afla care sunt tehnicile care incetinesc efectele imbatranirii. Dar nu te astepta ca peste noapte sa fii cu totul alt om! Calea anti-aging este un maraton, nu un sprint.

Miscarea fizica

Exercitiile anti-aging regulate te fac mai puternica, mai sanatoasa si mai tanara. Miscarile recomandate includ tehnici pentru imbunatatirea flexibilitatii articulatiilor, antrenament cardio-vascular pentru intarirea inimii (exercitiile aerobice) si antrenament de rezistenta pentru intarirea muschilor.

Aceste exercitii previn pierderea puterii musculare, maresc capacitatea plamanilor si densitatea oaselor. De asemenea, sunt miscari care stimuleaza producerea hormonului de crestere, hormon care s-a demonstrat ca regenereaza celulele imbatranite.

Dieta echilibrata

O dieta anti-aging este alcatuita din 50% carbohidrati, 25% proteine si 25% grasimi. E de preferat ca proteinele sa provina din surse vegetale, precum fasolea si tofu, si doar 1/3 din carne, carbohidratii sa ii iei din fructe si le­gume iar grasimile, din ulei de masline si nuci, mai degraba decat din produse animale.

Greutatea anti-aging este cu 5-10% mai mica decat cea ideala pentru corpul tau. Orice ai face, evita zaharul rafinat pentru ca stimuleaza producerea de cortizon, un hormon care favorizeaza imbatranirea.

Mai putin stres

Stresul, precum zaharul rafinat, mareste cortizonul din corp, fapt care duce la accelerarea procesului de imbatranire. Incearca sa-ti rezervi cateva ore pe zi in care sa faci ceea ce iti place: citeste o carte buna, asculta muzica, fa plimbari lungi, ocupa-te de un hobby care te captiveaza.

Cum sa arati si sa te simti mai tanara

Nu-ti schimba dintr-o data stilul de viata. Chiar daca e vorba de o imbunatatire a vechilor obiceiuri, o prea mare schimbare poate deveni un factor de stres. Acorda-ti unul sau doi ani pentru a trece complet la un stil de viata anti-aging;

Mergi la controale medicale periodice. Orice boala, daca este tratata in faza incipienta, are sanse maxime de vindecare;
Daca tii produse vegetale in frigider, foloseste pungi vidate. Ca sa-si pastreze proprietatile, produsele proaspete trebuie puse la frigider in maximum doua ore de cand au fost taiate sau curatate;

Consuma cel putin 10-12 pahare de apa plata. Setea este un semn intarziat de deshidratare. Tine mereu pe aproape o sticla de apa.

Dormi bine

In timpul somnului pielea se relaxeaza, se regenereaza si se oxigeneaza. Dormi opt ore pe noapte, lipsa de somn duce la imbatranire prematura!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top