Slabeste usor in sezonul CALD

Silueta TaLeave a Comment on Slabeste usor in sezonul CALD

Slabeste usor in sezonul CALD

Exista vreo doamna sau domnisoara care sa nu fie ispitita sa tina macar o dieta usoara pe timp de vara? Oricat ai fi de supla, proba costumului de baie nu are cum sa nu-ti dea oarecare emotii. si atunci pare firesc sa privesti cu ochi critic alimentele pe care le consumi la fiecare masa.

Din fericire, vara este anotimpul care iti pune la dispozitie o multitudine de bunatati care te ajuta sa ajungi la greutatea ideala in cel mai scurt timp. Nu spune nimeni sa te transformi intr-o vegetariana convinsa peste noapte, insa nu strica sa suplimentezi cantitatea de fructe si legume, dar si de cereale, pe care trebuie sa le consumi in aceasta perioada a anului.

Fructele si legumele contin zaharuri ce se absorb mai lent, asa ca, daca sunt consumate regulat, previn infuzia rapida a glucozei in tesuturi si te scapa de pofta de dulce.

Fructele detoxifica organismul

Este sezonul cireselor, fructe care ajuta la eliminarea toxinelor din organism. Daca programul zilnic iti cere sa petreci mai mult timp la birou, atunci nu strica sa faci o cura de cirese o data sau de doua ori pe saptamana. Ciresele amare sau cele negre sunt si ele recomandate, deoarece au un continut mare de antioxidanti. Caisele, de asemenea, joaca un rol important pentru sanatatea ta.

De ce e bine sa le consumi? Pentru ca o singura caisa contine jumatate din necesarul zilnic de provitamina A, pe langa cantitatile importante de vitamine B si C sau de fier, calciu, magneziu si fosfor. Nu trece pe langa pepeni fara sa cumperi cate unul. Daca mananci regulat doua kg in fiecare zi, vei reusi sa iti detoxifici organismul.

In plus, pepenii rosii au un continut bogat in vitamine si saruri minerale, substante antioxidante si, bineinteles, contin multa apa. Dupa cum bine stii, majoritatea legumelor si fructelor sunt sarace in calorii si in grasimi, si, mai ales, nu au colesterol.

Daca vrei sa profiti la maximum de efectele lor, trebuie sa consumi o varietate cat mai mare de legume si fructe colorate. Acestea contin diverse vitamine si minerale care se combina si se completeaza reciproc si, astfel, iti
intaresc sistemul imunitar.

Consuma legume crude
Poti manca multe legume, mai ales pe cele cu frunze verzi, pentru ca acestea nu contin colesterol si au putine grasimi. Ai grija sa le speli foarte bine inainte de a le consuma si incearca, pe cat posibil, sa nu le gatesti la foc, pentru ca prin fierbere, prajire sau coacere sunt distruse unele substante nutritive.

Nu te gandi ca ai musai nevoie de carne si paine la o masa ca sa te simti satula. Si legumele sunt foarte satioase, pentru ca sunt bogate in fibre si, din acest motiv, vei constata ca senzatia de foame dispare pentru mai multa vreme. In loc sa rontai chipsuri sau popcorn, atunci cand stai seara in fata televizorului, mai bine alege niste bucati de morcov sau o salata verde. Poate ca nu suna tocmai apetisant, dar cand vei vedea ca aripioarele si colaceii se topesc pe zi ce trece, ai sa constati ca devii din ce in ce mai inventiva in a combina legumele.

Vrei sa devii fan salata verde? Tot ce trebuie sa faci este sa gasesti condimentele potrivite. Adauga o lingurita de ulei de masline si cateva picaturi de zeama de lamaie peste legumele taiate sau improvizeaza un dressing dintr-un iaurt sarac in grasimi si calorii, putin ulei de masline si cateva fire de marar.

Nu ocoli nici usturoiul, rozmarinul sau menta. Si daca te-ai plictisit de eterna salata verde, inlocuiesteo cu salvie, spanac sau rucola. Daca ti se pare ca frunzele acestora sunt prea condimentate, poti sa le amesteci cu frunzele clasicei salate. In felul acesta, iti suplimentezi cantitatea de vitamina B pe care o primesti, in mod obisnuit, la o masa.

Rosiile si ardeii sunt pline de vitamina C si nu au voie sa lipseasca din nicio dieta, iar morcovii sunt bogati in caroten si te ajuta sa-ti intaresti sistemul imunitar. Retine, insa, ca nu toate legumele sunt recomandate. Cele bogate in amidon, precum cartofii, porumbul sau dovleacul sunt hipercalorice si sunt o sursa de glucide.

Cura cu pepene rosu

Fa o cura de 10 zile cu pepene rosu – nu are beneficii numai asupra siluetei, ci si a sanatatii: detoxifica, regleaza hormonii si creste imunitatea organismului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top