Pilates pentru o silueta perfecta

Silueta TaLeave a Comment on Pilates pentru o silueta perfecta

Pilates pentru o silueta perfecta

Abdomen ferm, picioare perfecte, postura corecta! Si-n plus, mobilitatea si flexibilitatea pe care ti le-ai dorit intotdeauna! Pilates iti da posibilitatea sa te bucuri de ele

Partea buna este ca nu trebuie sa-ti petreci ore în sir la sala de fitness pentru a obtine aceste lucruri. Sunt suficiente, de doua – trei ori pe saptamana, cate zece minute de exercitii Pilates. Si tot ce ai nevoie sunt doar o saltea de gimnastica si destul de multa perseverenta! Miscarile Pilates au devenit o moda printre starurile de la Hollywood pentru ca te ajuta sa obtii si sa-ti mentii o silueta armonioasa.

Dar nu-s singurele beneficii – îti dau si un tonus bun, plus o stare de relaxare nemaipomenita, datorita faptului ca stimuleaza circulatia sangelui in intregul organism. Ca sa executi corect miscarile Pilates, trebuie sa te concetrezi foarte bine la ceea ce faci. Poti sa faci aceste exercitii acasa, urmarind un DVD cu exercitii, sau într-o sala de sport, urmand sfaturile unui instructor.

Daca apelezi la ajutorul unui instructor specializat, s-ar putea ca toata „distractia“ sa coste un pic mai mult, dar asa stii sigur ca cineva te sfatuieste corect asupra tehnicii pe care sa o adopti si are grija sa executi miscarile cat mai corect. Daca exersezi singura, stai cu urechile deschise la explicatiile instructorului de pe caseta video. Sunt de ajuns cateva miscari gresite, ca la finalul sedintei sa nu-ti mai simti gatul din cauza durerii.

Antrenamente corecte

Cu ochii la televizor, vei învata rapid modul corect de executare a miscarilor si vei putea sa-ti faci propriul program de antrenament. Daca exersezi timp de doua saptamani, cate zece minute pe zi, rezultatele vor incepe sa fie deja observate de cei din jur.

Însa, daca vrei ca rezultatele sa-si mentina efectul mai mult timp, exercitiile Pilates trebuie facute pe o perioada mai lunga, iar intensitatea acestora trebuie sa creasca de la o sedinta la alta, progresiv. Nu trebuie sa-ti dai sufletul antrenandu-te. Pilates nu pune accent pe cantitate, ci pe calitate. Important este sa executi cat mai corect miscarile.

Imbunatatesc tinuta
Marele avantaj al acestor exercitii este ritmul în care sunt efectuate acestea: cat mai lent cu putinta. Chiar daca seamana destul de mult cu aerobicul, la finalul unei sedinte de exercitii, nu vei avea senzatia ca ai fost fugarita de cineva pe toata durata antrenamentului.

Vei vedea ca se pune mare accent pe felul în care respiri. Tehnica corecta? Inspira pe nas si respira pe gura. Iar ritmul trebuie sa fie constant, întotdeauna corelat cu miscarea. Exercitiile Pilates îmbunatatesc circulatia si cresc rezistenta oaselor si mobilitatea articulatiilor, iar prin intermediul lor înveti cum sa-ti pastrezi controlul si echilibrul asupra propriului corp. Pe langa asta, îti va creste flexibilitatea si rezistenta la efort, plus ca îti vei îmbunatati considerabil tinuta.

Nu te forta

Pentru asta, este foarte important sa executi exercitiile corect. Trebuie sa încordezi usor abdomenul, îndreptand spatele. Apoi relaxeaza umerii si împinge bazinul usor în fata, încordand muschii fesieri. Exercitiile pentru zona abdominala se executa cu muschii spatelui si cei ai abdomenului, bine încordati.

Este bine sa alternezi miscarile scurte si rapide, cu cele lente.Ai grija sa ai în permanenta spatele drept. Pilates sunt foarte potrivite si pentru persoanele care au probleme cu coloana, cu conditia sa execute miscarile destinate special celor cu astfel de probleme.

Daca esti la început si nu prea ai rezistenta fizica, nu te forta. Este mult mai important sa înveti miscarile corecte, decat sa faci multe repetari gresite iar a doua zi sa nu te mai poti misca nici macar un milimetru, din cauza febrei musculare. In plus, daca faci exercitiile corect, ai sa vezi ca rezultatele nu vor întarzia sa apara.

Exercitiu pentru incepatoare

Cu ce se mananca Pilates? Ca sa-ti faci o idee, incearca urmatorul exercitiu. Întinde-te pe spate, cu genunchii usor îndoiti si talpile lipite de podea, departate la o distanta de 30 de centimetri una de alta. Trage-ti burta si întinde bratele în lateral, dar nu le lipi de dusumea.

Încet, strange-te „covrig“, pana cand îti atingi pieptul cu genunchii. Prima data ridica capul de pe podea, apoi umerii si, încet-încet, spatele. Daca nu reusesti, ajuta-te prinzandu-te cu mainile de coapse. Apoi întoarce-te lent la pozitia initiala.

Racoare la indemana

Sportul te incinge, apa termala de la Herculane de la Ivatherm te racoreste. Dar nu numai atat! A fost testata de specialisti francezi care au ajuns la concluzia ca apa termala e ideala pentru mentinerea sanatatii pielii*

Sport de vedeta

Celebritati de la Hollywood ca Sharon Stone, Courtney Cox, Julia Roberts, Minnie Driver si Madonna arata atat de bine datorita acestei metode.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top