In forma fara pic de efort

Silueta TaLeave a Comment on In forma fara pic de efort

In forma fara pic de efort

De cele mai multe ori, pastrarea siluetei se dovedeste a fi un proces chinuitor, cu multe renuntari, deh… lucrurile bune sunt si cele cu multe calorii, si mult efort depus in sala de fitness. De ce sa te chinui, cand poti sa slabesti fara ca tu sa misti practic nici un deget ?

iti doresti un corp perfect, vrei sa ai muschi lucrati armonios, dar daca sar putea ca toate astea sa se intample miraculos, fara minimum de efort, totul ar fi perfect. Nu de alta, dar nu mai transpiri, nu mai obosesti si, pe langa toate astea, nu te alegi nici cu febra musculara.

Atunci solutia perfecta pentru tine o reprezinta gimnastica pasiva. De retinut ca acest tip de gimnastica este recomandat chiar si celor care au probleme cu coloana vertebrala sau boli cardiovasculare. Daca faci parte din aceasta categorie, sau pur si simplu nu ai chef sa-ti dai sufletul in sala de fitness sau aerobic, solutia poate fi Slender You – un concept relativ nou care are la baza un program efectuat pe sase canapele puse in miscare de un electromotor.

Acest tip de miscare activeaza muschii, scopul fiind de a da musculaturii un aspect cat mai natural. Fiecare aparat pune in miscare o anumita grupa de muschi, timp de zece minute. O ora pe aceste aparate reprezinta echivalentul a opt ore de gimnastica la sol.

O alta metoda, la fel de eficienta, este electrostimularea. in functie de cat de multa grasime ai si de gradul de celulita, in urma sedintelor de electrostimulare poti da jos intre 4 si 10 centimetri din circumferinta taliei si a coapselor. Un aparat de electrostimulare are un anumit numar de electrozi care se monteaza pe corpul tau cu ajutorul unor benzi elastice. Acesti electrozi, pozitionati in zonele pe care vrei sa le lucrezi, trimit impulsuri electrice, stimuland musculatura.

Partea buna este ca muschii sunt lucrati fara ca tu sa depui nici cel mai mic efort. Stiai ca o sedinta de 45 de minute de stimulare echivaleaza cu cinci ore de fitness? Si intre noi fie vorba, dar cand ai petrecut ultima data cinci ore in sala de fitness? Si mai ales, cate zile ai suferit dupa din cauza febrei musculare?

Direct la tinta

Un alt avantaj este acela ca, in cazul electrostimularii, multitudinea de electrozi ne permite sa lucram si sa remodelam doar anumite zone. in plus, senzatia pe care o ai cand participi la o sedinta de electrostimulare este foarte placuta, aproape la fel de relaxanta ca un masaj.

Efectele electrostimularii sunt vizibile dupa trei sedinte consecutive, dar de-abia dupa o serie de 12-14 sedinte poti sa observi o scadere semnificativa in centimetri. Este important ca macar la inceput aceste sedinte sa fie efectuate fara pauza, cu o frecventa de minim 3-4 sedinte pe saptamana. Apoi, dupa ce am ajuns la silueta dorita, este suficienta o sedinta de intretinere, o data la zece zile.

Avantajele gimnasticii pasive

In urma sedintelor de gimnastica, desi tu nu ai depus nici cel mai mic efort, vei constata ca muschii sunt mai fermi, ca stratul adipos se micsoreaza, celulita va fi mult redusa, pielea isi va recapata elasticitatea, iar circulatia sanguina se va imbunatati si ea vizibil. in cazul femeilor care vor sa inceapa tratamentul dupa ce au nascut, este recomandat ca primele sedinte sa fie efectuate la sase saptamani dupa nastere. Impreuna cu o dieta adecvata, o tanara mamica poate reveni rapid la forma dinainte in doua luni de tratament, iar pielea isi va recapata elasticitatea si fermitatea avute inainte de nastere.

Combina sportul cu dieta recomandata de nutirtionist

Chiar si atunci cand faci gimnastica pasiva, aceasta nu este suficienta daca vrei sa obtii rezultate pe
termen lung. Dieta pe care o alegi trebuie sa se potriveasca cu ritmul si stilul tau de viata. intre noi fie vorba, nu are sens sa-ti dai toata viata pestecap pentru cativa centimetri in minus la talie.

Nu-ti complica inutil viata incercand sa urmezi o dieta care nu ti se potriveste. Mergi sa te consulte un nutritionist care sa-ti recomande un regim cat maivariat. Daca e prea monoton si trebuie sa mananci zi de zi cam aceleasi feluri de mancare, risti sa te plictisesti rapid. Nu te baza pe dietele minune, dar care iti impun un regim drastic, axat numai pe infometare. Orice greutate ai avea, alimentele pe care le mananci trebuie sa contina suficienti carbohidrati, proteine si lipide, dar cat mai putine grasimi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top