Cum obtii un abdomen plat

Silueta TaLeave a Comment on Cum obtii un abdomen plat

Cum obtii un abdomen plat

Intre noi fie vorba, cine nu a visat la un abdomen perfect, precum cel al Victoriei Beckham? Daca astepti sa se inventeze vreo crema sau vreo pastila-minune care sa-ti sculpteze un trup perfect, mai trebuie sa ai rabdare. Dar poate e mai bine sa apelezi la metodele clasice, cu efect sigur.

Problema este ca, atunci cand iei cateva kilograme în plus, primul loc unde se depun grasimile buclucase este abdomenul. Si chiar daca esti bine intentionata si hotarata sa scapi de colacei cu ajutorul exercitiilor, s-ar putea sa nu obtii niciun rezultat imbucurator daca nu scapi mai intai de stratul de grasime din jurul taliei. Altminteri, vei construi „pachetele” peste grasime, iar rezultatul nu va fi cel scontat.

Dieta este indispensabila

Trebuie sa stii ca stratul de grasime din jurul taliei se reduce în functie de metabolismul, stilul de viata si alimentatia fiecarei persoane. Nu ai cum sa obtii un abdomen perfect într-o luna de zile. In primul rand, ai nevoie de o dieta speciala, axata in principal pe fructe, legume, cereale si carne rosie sau peste si lapte de soia.

Renunta, pe cat posibil, la uleiul pentru gatit si incearca sa-ti pregatesti mancarea pe gratar. Consuma cat mai multe salate proaspete, dar ai grija sa nu le ineci in sosuri si dressinguri cu mult ulei si maioneza. Inlocuieste painea alba cu paine neagra si, in general, las-o mai moale cu carbohidratii precum cartofii, orezul, pastele, iar daca nu te poti abtine, ai grija sa le mananci doar la micul dejun si la pranz.

Un rol foarte important il au si lichidele pe care le consumi: bea multa apa, suc natural sau ceaiuri (pe care nu ai voie sa le îndulcesti cu zahar sau miere). Ideal ar fi ca apa sa fie plata, cu sau fara lamaie, pentru ca cea minerala poate sa-ti dea senzatia de balonare.

Fitness pentru abdomen

Foarte eficiente sunt si impachetarile corporale sau electrostimularea, ce permit o slabire rapida localizata si, nu in ultimul rand, exercitiile de fitness. Exercitiile pentru abdomen au rolul de a intari musculatura zonei respective si, in acest fel, muschii se aplatizeaza, grasimile sunt arse, iar corpul capata un aspect armonios. E bine sa te antrenezi pe stomacul gol, deoarece in acest fel iti vei incuraja corpul sa arda grasimile existente deja.

Exercitii pentru partea inferioara a abdomenului

Stai pe spate, cu picioarele întinse si sprijina-ti mainile pe podea. Ridica picioarele in aer, cat de mult poti, fara sa indoi genunchii. Coboara piciorul stang pana la jumatatea distantei dintre podea si piciorul drept si pastreaza aceasta pozitie timp de cinci secunde.

Impinge-l, apoi, in lateral si pastreaza aceasta pozitie timp de alte cinci secunde. Revino apoi la pozitia initiala si executa aceleasi miscari si pentru celalalt picior. Sprijina din nou picioarele de podea si ia-o de la capat. Ca sa aiba efect, executa cate 20 de repetari pentru fiecare picior.

Asaza-te pe saltea, cu picioarele întinse. Ridica mainile si picioarele pana se întalnesc (ai grija sa nu indoi genunchii). Repeta miscarea de 15 ori, fa o pauza de cateva secunde si apoi reia, cinci serii a cate 15 exercitii.

Daca vrei ca antrenamentul sa aiba efect, trebuie sa exersezi de cel putin trei ori pe saptamana. In zilele in care iti lipseste motivatia, aminteste-ti ca Victoria Beckham face, in fiecare seara, cel putin 200 de exercitii pentru abdomen!

Exercitii pentru partea superioara a abdomenului

Asaza-te pe o patura pe care ai pus-o pe jos, cu picioarele intinse, prinde-ti mainele sub ceafa si impinge coatele spre exterior. Incordeaza muschii abdomenului si ridica usor umerii si capul. Daca executi miscarile corect, nu ar trebui sa te alegi cu febra musculara la ceafa. Executa cinci serii a cate 20 de miscari.

Pastreaza mainile prinse sub ceafa, dar in loc sa-ti ridici umerii, ridica picioarele si executa miscari asemanatoare celor pe care le faci cand mergi cu bicicleta. Pastreaza abdomenul incordat cat timp executi miscarile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top